Eveline Hoste - 2 VIP-tickets voor de KabukiFest 'Holiday Edition' op 29/11 (afhalen) (19/11)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
Cupido
Expert
Wedstrijden dit jaar: 586 (#4)

Eveline Hoste - 2 VIP-tickets voor de KabukiFest 'Holiday Edition' op 29/11 (afhalen) (19/11)

Bericht door Cupido »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
GIVEAWAY ALERT!
Ik mag 2 VIP-tickets weggeven voor de KabukiFest 'Holiday Edition' op 29 november in Heusden-Zolder!
#advertentie
KabukiFest is hét beauty & lifestyle festival waar alles draait om selfcare, glowy vibes en fun!
Je ontdekt er merken zoals I Am Clean, Cent pur Cent en nog veel andere beauty toppers. Er zijn leuke workshops, gezellige standjes, stocksale aan mini prijsjes en ik hoorde dat o.a. @janikazaltzis ook langskomt!
Ik ben er zoals elk jaar graag van de partij! Is altijd heel erg gezellig en het levert altijd een big smile en dus leuke foto's en vooral leuke herinneringen op.
Ook dit jaar ga ik samen met mijn dochter en plusdochter -- en we kijken er zó naar uit.
Is echt ons 'dagje-met-de-meiden-weg' geworden!
Dit jaar wordt het extra gezellig met de Holiday Edition, helemaal in de sfeer voor de feestdagen!
Wil jij erbij zijn als VIP?

Je kan deelnemen tot woensdag 19 november om 12:00.
De winnaar maak ik bekend op woensdag 19 november om 18:00.
Good luck & see you at KabukiFest!
29 november van 9u30-17u
Waar? Watt17 Heusden-Zolder
#KabukiFest #Giveaway #BeautyFestival #VIPtickets #HeusdenZolder #HolidayEdition #Selfcare #BeautyCommunity #Winactie #advertentie
Deze winactie wordt op geen enkele manier gesponsord, ondersteund of beheerd door Instagram. Door deel te nemen erken je dat deze actie volledig wordt georganiseerd door @kabukifest_beautyfestival en @evelinehoste en niet door Instagram.
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
19/11 om 11:59

Adres:
Koeltorenlaan 9 3550 Heusden

Plaats reactie