Ibis Styles Nieuwpoort - Overnachting met ontbijt (afhalen) (tot?)
- filiberreke
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 8 (#83)
Ibis Styles Nieuwpoort - Overnachting met ontbijt (afhalen) (tot?)
Uitleg/prijs:
Wil jij jouw geliefde verrassen met een gratis verblijf, inclusief ontbijt, bij ibis Styles Nieuwpoort? Doe dan mee aan onze give away en wie weet scoor jij op 14 februari extra punten
Einddatum:
tot?
Adres:
Brugse Steenweg 41
8620 Nieuwpoort
Wil jij jouw geliefde verrassen met een gratis verblijf, inclusief ontbijt, bij ibis Styles Nieuwpoort? Doe dan mee aan onze give away en wie weet scoor jij op 14 februari extra punten
Einddatum:
tot?
Adres:
Brugse Steenweg 41
8620 Nieuwpoort
Laatst gewijzigd door filiberreke op za 04 feb 2023, 13:54, 9 keer totaal gewijzigd.
- Meibloem
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 10 (#68)
- filiberreke
- Deelnemer
Re: Ibis Styles Nieuwpoort - Overnachting met ontbijt (afhalen) (tot?)
Ik denk dat je gewoon ook hun instagrampagina moet liken voor extra kans, maar volgens mij kan je niet alleen op Instagram deelnemen
- Meibloem
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 10 (#68)
dat denk ik ookfiliberreke schreef: vr 03 feb 2023, 19:36Ik denk dat je gewoon ook hun instagrampagina moet liken voor extra kans, maar volgens mij kan je niet alleen op Instagram deelnemen
- Zjef
- Site Admin
Waarom staat die link dan niet bij in de beginpost?filiberreke schreef: vr 03 feb 2023, 19:36Ik denk dat je gewoon ook hun instagrampagina moet liken voor extra kans, maar volgens mij kan je niet alleen op Instagram deelnemen
Je krijgt hem zelfs op een presenteerblaadje aangeboden door Meibloem.
En de info over extra kans hoort thuis in het vak instructies, niet in het vak uitleg.
- filiberreke
- Deelnemer
Omdat het mij niet lukt die link te kopiëren..,wordt iedere keer vervormd. Dus dank aan Meibloem maar ondanks de hulp en veel mislukte pogingen staat de link idd niet juist. Sorry, ik doe mijn best maar ik kan niet beterZjef schreef: za 04 feb 2023, 10:43Waarom staat die link dan niet bij in de beginpost?filiberreke schreef: vr 03 feb 2023, 19:36Ik denk dat je gewoon ook hun instagrampagina moet liken voor extra kans, maar volgens mij kan je niet alleen op Instagram deelnemen
En de info over extra kans hoort thuis in het vak instructies, niet in het vak uitleg.
- Zjef
- Site Admin
Het helpt als je de link in het juiste vak zou zetten, bij instructies en niet bij uitleg.filiberreke schreef: za 04 feb 2023, 12:19Omdat het mij niet lukt die link te kopiëren..,wordt iedere keer vervormd. Dus dank aan Meibloem maar ondanks de hulp en veel mislukte pogingen staat de link idd niet juist. Sorry, ik doe mijn best maar ik kan niet beterZjef schreef: za 04 feb 2023, 10:43Waarom staat die link dan niet bij in de beginpost?filiberreke schreef: vr 03 feb 2023, 19:36Ik denk dat je gewoon ook hun instagrampagina moet liken voor extra kans, maar volgens mij kan je niet alleen op Instagram deelnemen
Net zoals ik hierboven ook al aangaf dat de info ivm extra kans op instagram ook bij instructies hoort en niet bij uitleg.
- filiberreke
- Deelnemer
Zou in orde moeten zijn nu…Zjef schreef: za 04 feb 2023, 13:49Het helpt als je de link in het juiste vak zou zetten, bij instructies en niet bij uitleg.filiberreke schreef: za 04 feb 2023, 12:19Omdat het mij niet lukt die link te kopiëren..,wordt iedere keer vervormd. Dus dank aan Meibloem maar ondanks de hulp en veel mislukte pogingen staat de link idd niet juist. Sorry, ik doe mijn best maar ik kan niet beterZjef schreef: za 04 feb 2023, 10:43Waarom staat die link dan niet bij in de beginpost?filiberreke schreef: vr 03 feb 2023, 19:36Ik denk dat je gewoon ook hun instagrampagina moet liken voor extra kans, maar volgens mij kan je niet alleen op Instagram deelnemen
Net zoals ik hierboven ook al aangaf dat de info ivm extra kans op instagram ook bij instructies hoort en niet bij uitleg.
-
MDB
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 24 (#20)
ibis Styles Nieuwpoort
GIVE AWAY AFGELOPEN! Charlotte V. is onze winnaar en wint een gratis verblijf voor twee inclusief ontbijt
Proficiat!
GIVE AWAY AFGELOPEN! Charlotte V. is onze winnaar en wint een gratis verblijf voor twee inclusief ontbijt