Vraagje .. ik heb nu WIGO met downloadsnelheid van 150 Mbps ... Ik had voorlopig nog geen mobiel bij telenet en overweeg dit maar wil liever niet dat mijn kost nog omhoog gaat.. Ik zou dit erbij kunnen hebben als ik een pakket neem met downloadsnelheid van 100 Mbps (en dus downgrade) ...
Mijn vraag is nu of er nog mensen zijn met 100 Mbps & dit als afdoende ervaren ? Ik wil niet ten koste van alles mobiel erbij, vandaar mijn vraag.
Bedankt voor jullie feedback.
Telenet-abo
Moderator: Miss Jones
-
Mister_Bobby
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 77 (#84)
- grietje
- Moderator
Re: Telenet-abo
Bij een Wigo abonnement kan je toch ook mobiel hebben.Mister_Bobby schreef: vr 21 nov 2025, 14:18 Vraagje .. ik heb nu WIGO met downloadsnelheid van 150 Mbps ... Ik had voorlopig nog geen mobiel bij telenet en overweeg dit maar wil liever niet dat mijn kost nog omhoog gaat.. Ik zou dit erbij kunnen hebben als ik een pakket neem met downloadsnelheid van 100 Mbps (en dus downgrade) ...
Mijn vraag is nu of er nog mensen zijn met 100 Mbps & dit als afdoende ervaren ? Ik wil niet ten koste van alles mobiel erbij, vandaar mijn vraag.
-
mark
- Beginner
- Wedstrijden dit jaar: 40 (#141)
Re: Telenet-abo
100mb is ruim voldoende voor een normale internet gebruiker.Mister_Bobby schreef: vr 21 nov 2025, 14:18 Vraagje .. ik heb nu WIGO met downloadsnelheid van 150 Mbps ... Ik had voorlopig nog geen mobiel bij telenet en overweeg dit maar wil liever niet dat mijn kost nog omhoog gaat.. Ik zou dit erbij kunnen hebben als ik een pakket neem met downloadsnelheid van 100 Mbps (en dus downgrade) ...