Juf Mevin - €50 shoptegoed bij Goed Gemerkt (tot?)

Alle actieve wedstrijden bij Belgische organisators.

Moderators: bloemeke, grietje

Plaats reactie
Cupido
Expert
Wedstrijden dit jaar: 51 (#7)

Juf Mevin - €50 shoptegoed bij Goed Gemerkt (tot?)

Bericht door Cupido »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
GIVEAWAY @goedgemerk
Giveaway
Ik loot een cadeaubon van €50 onder mijn volgers:
Ik gebruik die stickers voor alles dat de deur uit gaat, zo raken we niks kwijt, en als dat toch gebeurt... vindt het zijn weg wel terug.
In de klas vind ik het trouwens fijn als zowel doosjes als deksels een sticker hebben. Deksels blijven regelmatig rondslingeren, dus dan weet de leerkracht meteen van wie 'm is!
Voor in kleertjes, knuffeltjes, sjalen en mutsen zijn de kledingstickers heel fijn (ik pak de stickers, maar er zijn ook strijklabels) Voor onderbroeken en hemdjes heb ik zo'n stempel van daar (kan bij dunne stofjes licht doordrukken, maar ik vind dat geen ramp.)
Voor in de schoentjes gebruik ik de schoenstickers, ideaal om zelfstandigheid te stimuleren, zodat ze weet welke schoen aan welke voet moet.

Voor uitstapjes naar drukke plaatsen hebben we ook zo'n SOS-bandje. Het is mijn nachtmerrie dat ik Otje kwijt raak, maar moest het ons ooit gebeuren...
(TIP! Gebruik bij telefoonnummers niet 04... maar +32 (of je eigen landcode), handiger voor als je op vakantie bent, of voor moest iemand met een buitenlands nummer je spulletjes vinden ofzo.)
#backtoschool #school #kinderdagverblijf #ouderschap #moederschap
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
tot?

Plaats reactie