Uitleg/prijs:
Win 3 x €100 Kringwinkel shoptegoed
Einddatum:
tot?
Adres:
https://www.dekringwinkel.be/zoeken/index.html
De Kringwinkel - 3 x €100 Kringwinkel shoptegoed (WhatsApp gebruikers) (afhalen) (tot?)
-
joris
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 25 (#26)
De Kringwinkel - 3 x €100 Kringwinkel shoptegoed (WhatsApp gebruikers) (afhalen) (tot?)
Laatst gewijzigd door joris op vr 09 jun 2023, 14:31, 2 keer totaal gewijzigd.
- Zjef
- Site Admin
Re: De Kringwinkel - 3 x €100 Kringwinkel shoptegoed (afhalen) (tot?)
Van waar komt deze wedstrijd? Staat nergens vermeld op hun website of op Facebook.
Komt die uit een nieuwsbrief? Dan is einddatum de datum waarop de volgende nieuwsbrief verschijnt (bv volgende week, volgende maand, etc).
En niet iedereen kan hieraan deelnemen, enkel mensen die whatsapp gebruiken (doelgroep invullen dus).
-
joris
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 25 (#26)
Heb aangevuld.Zjef schreef: vr 09 jun 2023, 14:21 Van waar komt deze wedstrijd? Staat nergens vermeld op hun website of op Facebook.
Komt die uit een nieuwsbrief? Dan is einddatum de datum waarop de volgende nieuwsbrief verschijnt (bv volgende week, volgende maand, etc).
En niet iedereen kan hieraan deelnemen, enkel mensen die whatsapp gebruiken (doelgroep invullen dus).
Komt uit nieuwsbrief, maar die komt niet op regelmatige basis uit. Ik heb een mail gestuurd met de vraag tot wanneer deze loopt. Ik vul het aan zodra ik antwoord krijg.
Doelgroep aangepast. (niet aan gedacht, mijn excuses)
- Zjef
- Site Admin
joris schreef: vr 09 jun 2023, 14:34Heb aangevuld.Zjef schreef: vr 09 jun 2023, 14:21 Van waar komt deze wedstrijd? Staat nergens vermeld op hun website of op Facebook.
Komt uit nieuwsbrief, maar die komt niet op regelmatige basis uit. Ik heb een mail gestuurd met de vraag tot wanneer deze loopt. Ik vul het aan zodra ik antwoord krijg.
Doelgroep aangepast. (niet aan gedacht, mijn excuses)