De Kringwinkel - 3 x €100 Kringwinkel shoptegoed (WhatsApp gebruikers) (afhalen) (tot?)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
joris
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 25 (#26)

De Kringwinkel - 3 x €100 Kringwinkel shoptegoed (WhatsApp gebruikers) (afhalen) (tot?)

Bericht door joris »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Win 3 x €100 Kringwinkel shoptegoed
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
tot?

Adres:
https://www.dekringwinkel.be/zoeken/index.html
Laatst gewijzigd door joris op vr 09 jun 2023, 14:31, 2 keer totaal gewijzigd.

Zjef
Site Admin

Re: De Kringwinkel - 3 x €100 Kringwinkel shoptegoed (afhalen) (tot?)

Bericht door Zjef »

joris schreef: vr 09 jun 2023, 14:13 Einddatum:
tot?
Van waar komt deze wedstrijd? Staat nergens vermeld op hun website of op Facebook.
Komt die uit een nieuwsbrief? Dan is einddatum de datum waarop de volgende nieuwsbrief verschijnt (bv volgende week, volgende maand, etc).

En niet iedereen kan hieraan deelnemen, enkel mensen die whatsapp gebruiken (doelgroep invullen dus).

joris
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 25 (#26)

Bericht door joris »

Zjef schreef: vr 09 jun 2023, 14:21 Van waar komt deze wedstrijd? Staat nergens vermeld op hun website of op Facebook.
Komt die uit een nieuwsbrief? Dan is einddatum de datum waarop de volgende nieuwsbrief verschijnt (bv volgende week, volgende maand, etc).

En niet iedereen kan hieraan deelnemen, enkel mensen die whatsapp gebruiken (doelgroep invullen dus).
Heb aangevuld.
Komt uit nieuwsbrief, maar die komt niet op regelmatige basis uit. Ik heb een mail gestuurd met de vraag tot wanneer deze loopt. Ik vul het aan zodra ik antwoord krijg.
Doelgroep aangepast. (niet aan gedacht, mijn excuses)

Zjef
Site Admin

Bericht door Zjef »

joris schreef: vr 09 jun 2023, 14:34
Zjef schreef: vr 09 jun 2023, 14:21 Van waar komt deze wedstrijd? Staat nergens vermeld op hun website of op Facebook.

Heb aangevuld.
Komt uit nieuwsbrief, maar die komt niet op regelmatige basis uit. Ik heb een mail gestuurd met de vraag tot wanneer deze loopt. Ik vul het aan zodra ik antwoord krijg.
Doelgroep aangepast. (niet aan gedacht, mijn excuses)
:thumb:

Plaats reactie