Mijn Schatkist - Massage voor jou en je kind (afhalen) (12/02)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
daffy
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Mijn Schatkist - Massage voor jou en je kind (afhalen) (12/02)

Bericht door daffy »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Ik vind het nog eens tijd om er eentje GRATIS weg te geven! Ik zou kunnen zeggen omdat het bijna Valentijn is en dit een prachtig geschenk is voor jou en je kind. En eigenlijk nog het meest omdat ik gisteren de feedback kreeg: "ze kwam zo ontspannen thuis, ze vond het heerlijk!".
Ik weet dat de drempel hoog is voor velen om een eerste keer op de massagetafel te komen liggen omdat je niet weet wat je moet verwachten en wat het met je doet. En dat is ook zo moeilijk te voorspellen omdat het voor iedereen anders is en omdat jij ook gewoon jij bent.
Gisteren een lieve meid die het voor de eerste keer kwam ervaren. Voor de start zei ze heel overtuigend: ik ga mijn ogen openhouden want als ik ze dichtdoe en in slaap val, dan beweeg ik heel veel en dat is niet zo praktisch . Dat is wat haar hoofd haar influisterde. Haar lichaam zei iets helemaal anders en dat spreekt altijd de waarheid. Nog bij de start van de hoofdmassage gingen haar ogen al dicht en liet ze het gebeuren. Zo prachtig hoe ze het toe liet. Ze kwam helemaal tot rust en ze had ook haar gevoelige plekjes. Als ik die aanraakte, moest ze giechelen en dat is allemaal oké. Er is geen goed of fout, het is wat het is en het mag er allemaal (gewoon) zijn.

De #giveaway loopt tot en met zondagavond 21u00. Dan maak ik de winnaar bekend. Heel veel succes.
Liefs,
Nelle
#holistischemassage #ontspanningstherapeut #holistischkindertherapeut #aromatherapie #essentieleolie #rust #ontspanning #voelen #ervaren #lichaam #emoties #denken #energie #winactie #gratis #hoofdmassage #buikmassage #voetmassage
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
12/02 om 21:00

Adres:
Schoorstraat 10, 3980 Tessenderlo

Plaats reactie