Radio Expres - Antwerpen - Valentijnsbrunch van San Marco Village op 12/02 (dagelijks) (afhalen) (11/02)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
pekkeisback
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 11 (#57)

Radio Expres - Antwerpen - Valentijnsbrunch van San Marco Village op 12/02 (dagelijks) (afhalen) (11/02)

Bericht door pekkeisback »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Je kan weer wat winnen! We hebben voor verliefde luisteraars een mooi Valentijnsgeschenk. Je kan op zondag 12 februari met z'n tweetjes naar de Valentijnsbrunch van San Marco Village in Schelle. Compleet met koud en warm buffet, champagne en desserts ter waarde van 150€ per koppel.
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
11/02 om 23:59

Adres:
Boomsesteenweg 31,
2627 Schelle
Personen die veel doen maken fouten,
personen die minder doen maken minder fouten,
ik ken personen die geen fouten maken.

dianem
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 15 (#35)

Re: Radio Expres - Antwerpen - Valentijnsbrunch van San Marco Village op 12/02 (dagelijks) (afhalen) (11/02)

Bericht door dianem »

Een vraagje.Zijn er hier soms nog schifters die gewonnen hebben?Ik ben vandaag uitgeloot en ik mag gaan brunchen zondag πŸ₯‚πŸ½πŸ˜„πŸ‘!

reinelde
Opwarmer
Wedstrijden dit jaar: 6 (#101)

Re: Radio Expres - Antwerpen - Valentijnsbrunch van San Marco Village op 12/02 (dagelijks) (afhalen) (11/02)

Bericht door reinelde »

dianem schreef: wo 08 feb 2023, 22:24 Een vraagje.Zijn er hier soms nog schifters die gewonnen hebben?Ik ben vandaag uitgeloot en ik mag gaan brunchen zondag πŸ₯‚πŸ½πŸ˜„πŸ‘!
Proficiat Diane, ik heb meegedaan maar spijtig genoeg niets ontvangen ;-) Geniet er zekers van met je Valentijntje :thumb:

pekkeisback
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 11 (#57)

Bericht door pekkeisback »

dianem schreef: wo 08 feb 2023, 22:24 Een vraagje.Zijn er hier soms nog schifters die gewonnen hebben?Ik ben vandaag uitgeloot en ik mag gaan brunchen zondag πŸ₯‚πŸ½πŸ˜„πŸ‘!
Zeker gaan: vorig jaar een vriendin gewonnen en gegaan. Die was daar super content over.
De winnaars van Radio Expres zaten bijeen.
Personen die veel doen maken fouten,
personen die minder doen maken minder fouten,
ik ken personen die geen fouten maken.

dianem
Deelnemer

Bericht door dianem »

reinelde schreef: wo 08 feb 2023, 23:02
Proficiat Diane, ik heb meegedaan maar spijtig genoeg niets ontvangen ;-) Geniet er zekers van met je Valentijntje :thumb:
Bedankt reinelde, gaan we zeker doen. :-D Mijn Valentijn zal wel van de zoetigheden moeten afblijven met zijn diabetes, maar er staan genoeg andere gerechten op de menu ;-)

dianem
Deelnemer

Bericht door dianem »

pekkeisback schreef: do 09 feb 2023, 08:36
Zeker gaan: vorig jaar een vriendin gewonnen en gegaan. Die was daar super content over.
De winnaars van Radio Expres zaten bijeen.
:thumb:

bloemeke
Moderator

Bericht door bloemeke »

De mails voor de Valentijnsbrunch in San Marco Village blijven toestromen, samen met titels van jullie favoriete slow. Ondertussen hebben we de actie afgesloten en zijn alle winnaars verwittigd.

Plaats reactie