Radio 2 - Tickets voor de avant-première van 'Lyle, Lyle, Crocodile' in Gent (22/10) (afhalen) (tot?)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
Tim2350
Opwarmer
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Radio 2 - Tickets voor de avant-première van 'Lyle, Lyle, Crocodile' in Gent (22/10) (afhalen) (tot?)

Bericht door Tim2350 »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Een krokodil die houdt van in bad gaan, kaviaar én ook nog eens geweldig kan zingen: dat is in een notendop het verhaal van de live-action musical 'Lyle, Leyle, Crocodile'. Zin om deze gloednieuwe film gratis te gaan ontdekken? Speel dan snel mee!

De film gaat op zaterdag 22 oktober om 14 uur speciaal voor Radio2 in avant-première in Gent.

Het verhaal
Wanneer de familie Primm verhuist naar New York heeft zoon Josh alle moeite om zich thuis te voelen. Tot hij Lyle ontdekt op zolder, een krokodil die niet kan praten. Logisch. Maar ... zingen kan hij wel! De twee kunnen het al snel met elkaar vinden. De boosaardige buurman iets minder. Samen met Lyles eigenaar, een onverwachte rol van Javier Bardem als showman, moeten ze zien te bewijzen dat het reptiel geen bedreiging vormt.

Muzikale pret verzekerd: de songs werden geschreven door Benji Pasek en Justin Paul, de bekroonde songwriters achter La La Land en The Greatest Showman.
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
tot?

Adres:
Niet gespecifieerd in welke cinema de AP zal vertoond worden. Maar Kinepolis heeft, in tegenstelling tot de andere bioscopen wel een avant Premiere van de film gepland:

Kinepolis Gent
Ter Platen 12, 9000 Gent

CultOfLuna
Opwarmer
Wedstrijden dit jaar: 3 (#113)

Re: Radio 2 - Tickets voor de avant-première van 'Lyle, Lyle, Crocodile' in Gent (22/10) (afhalen) (tot?)

Bericht door CultOfLuna »

Ik kan geen gegevens invullen...

Tim2350
Opwarmer

Re: Radio 2 - Tickets voor de avant-première van 'Lyle, Lyle, Crocodile' in Gent (22/10) (afhalen) (tot?)

Bericht door Tim2350 »

CultOfLuna schreef: do 13 okt 2022, 17:26 Ik kan geen gegevens invullen...
Ik moest deze keer ook geen gegevens invullen in tegenstelling tot andere wedstrijden van radio 2, maar ik stond wel automatisch aangemeld, dus mijn gegevens hebben ze op die manier

CultOfLuna
Opwarmer

Tim2350 schreef: do 13 okt 2022, 21:27
CultOfLuna schreef: do 13 okt 2022, 17:26 Ik kan geen gegevens invullen...
Ik moest deze keer ook geen gegevens invullen in tegenstelling tot andere wedstrijden van radio 2, maar ik stond wel automatisch aangemeld, dus mijn gegevens hebben ze op die manier
Zelfs niet aangemeld hetzelfde. Denk dat er nog een foutje in formulier zit.

jwe003
Opwarmer

Bericht door jwe003 »

Veel interesse voor Gent :-)

ikkie
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 5 (#79)

Bericht door ikkie »

404
Pagina niet gevonden
Goed zot

ikkie
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 5 (#79)

Bericht door ikkie »

Mocht iemand niet kunnen gaan, dan neem ik graag de krokodil van je over :-D
Goed zot

CultOfLuna
Opwarmer

Ik kreeg gisteren bericht van radio 2 dat ik won. Maar is voor Antwerpen :(
Heb ze intussen doorgegeven

Plaats reactie