Dansende Beren - Tickets voor Overdrive met o.a. Meltheads, Dishwasher_ en Ysm?! 18/10 (tot?)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
Bender
Opwarmer
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Dansende Beren - Tickets voor Overdrive met o.a. Meltheads, Dishwasher_ en Ysm?! 18/10 (tot?)

Bericht door Bender »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Wie al eens een concert bijwoont in ons land, is vast en zeker al eens in Het Depot beland. De Leuvense concertzaal bewijst tot op vandaag steeds vinger aan de pols te houden binnen de nationale en internationale muziekscene, maar geeft ook met alle plezier een podium aan jong talent. Voor dat laatste slaat de concertzaal nu de handen in elkaar met INUIT, voor het nieuwe indoorfestival Overdrive. Dat vindt op dinsdag 18 oktober plaats, met op de affiche enkel en alleen maar veelbelovende jonge acts. Zo zien we met Meltheads
een van de meestbesproken namen van 2022 terug, maar krijgen we ook onze 'Grote Beer van Morgen' Dishwasher_
voorgeschoteld. Daarnaast komen ook Sound Track-finalisten Ysm?
en Nona Problemo
, zien we met abrahamblue
nog een oude bekende terug en zijn Lou K
, Salome
, Mahima
en Ada Oda
nog redelijk nieuw in het vak. Een bijzonder mooie line-up dus!
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
tot?
My story is a lot like yours, only more interesting ‘cause it involves robots.

guigou
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Dansende Beren - Tickets voor Overdrive met o.a. Meltheads, Dishwasher_ en Ysm?! 18/10 (tot?)

Bericht door guigou »

datum stond niet in de titel (dit hebben jullie er nu vlug bijgezet) en wedstrijd stond nog bij binnenlandse :(
jammer dat jullie mijn antwoord verwijderd hebben :roll:
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

bloemeke
Moderator

Re: Dansende Beren - Tickets voor Overdrive met o.a. Meltheads, Dishwasher_ en Ysm?! 18/10 (tot?)

Bericht door bloemeke »

guigou schreef: do 20 okt 2022, 16:14 datum stond niet in de titel (dit hebben jullie er nu vlug bijgezet) en wedstrijd stond nog bij binnenlandse :(
jammer dat jullie mijn antwoord verwijderd hebben :roll:
Klopt, ik heb de eventdatum toegevoegd vooraleer de wedstrijd naar het archief te verplaatsen.
Mods zijn niet onfeilbaar, het heeft weinig zin om een antwoord te posten op een wedstrijd die reeds afgelopen is, ook al stond de eventdatum niet in het onderwerpvakje
Wedstrijd staat trouwens niet meer op de site van de organisator

Plaats reactie